بهترین اسید حلال سنگ چیست؟

بهترین اسید حلال سنگ چیست؟

بهترین اسید حلال سنگ چیست؟

اسید حلال سنگ

از میان روش های تخریبی یکی از ساده ترین روش ها، استفاده از اسید پانچر میباشد. بدین صورت که نیازی به سوراخ کاری های طاقت فرسا و پیش آماده سازی بستر ندارد ولی نقاط ضعفی هم دارد که مهم ترین آنها، عدم قدرت تخریب های عمقی و قیمت بالای محصول میباشد.

بهترین روش جایگزین اسید های پانچر، استفاده از پودر کتراک است که علاوه بر سهولت حمل و نقل کیسه ها، قابلیت اختلاط با آب و عدم ایجاد آلودگی صوتی، میتواند با ایجاد نیروی عظیمی در حد ۸۰۰۰ تن در هر متر مربع، انواع سنگ های گرانیتی، تراورتن، ساروج و … را تخریب نموده و رضایت شما مشتریان عزیز را فراهم نمود.

 

به منظور اجرای مراحل و پیاده سازی پروژه تخریب با کتراک با توجه به مراحل زیر عمل نمایید:

۱) سوراخ کاری: سوراخکاری روی سنگ یا ساروج باید با مته  با قطر ۳۲ میلی متر بوسیله دریل های برقی ۱۱ کیلوگرمی انجام شود، توجه به این نکته الزامی است که فواصل سوراخ ها باید بین ۲۰ تا ۴۰ سانتی متر برحسب میزان سختی سنگ مورد نظر و همچنین آزاد بودن یا تحت فشار بودن اطراف سنگ باشد، توجه داشته باشید که ارتفاع سوراخ ها باید حداقل ۶۰ درصد از کل ارتفاع سنگ را در بر بگیرد.

۲) مخلوط سازی پودر کتراک با آب: نسبت ۲ به ۱ از پودر کتراک و آب را با هم مخلوط کرده و خوب بهم بزنید: استفاده از دستکش الزامی میباشد، در ضمن توجه داشته باشید که پودر کتراک را باید روی آب ریخت ، نه برعکس

۳) دوغاب حاصل را باید داخل سوراخ ها ریخت و به صورتی که تا ۳ سانتی متر از لبه سوراخ را پر نماید.

۴) درب سوراخ ها را بهتر است بوسیله گُوه های چوبی پلمپ کرد و با چکش محکم نمود. بر حسب نوع کتراکخریداری شده، میزان سختی سنگ یا ساروج و همچنین آزاد بودن اطراف سنگ یا بسته بودن( تحت فشار بودن) پس از ۳۰ دقیقه الی ۲ ساعت کتراک فعل و انفعالات لازم را انجام داده و ترک های مورد نظر را بر روی سطح ، ایجاد خواهد نمود.

بهترین اسید حلال سنگ چیست؟

برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶

سایتketrake.ir
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام