کتراک

بعضی از دلایل عمل نکردن کتراک

بعضی از دلایل عمل نکردن کتراک

 

🔴 در این مقاله چند دلیل اصلی عمل نکردن کتراک در ساروج ، سنگ یا بتن را شرح می دهیم

 

 

بعضی از دلایل عمل نکردن کتراک

۱-سطل یا آب چرب باشد.

۲- به جای اینکه اول آب را داخل ظرف بریزند مواد را ریختند و آب اضافه کردند.

۳-وقتی آب را داخل ظرف ریختند مواد اضافی ریختند و مجبور شدن دوباره آب اضافه کنند ، مواد با آب اول باید آماده بشه و با هر بار اضافه کردن مجدد آب مواد ضعیف و ضعیف تر می شود.

۴- بعد از اضافه کردن مواد به آب ۲ دقیقه وقت هست تا مواد داخل چال ها ریخته شوند نه بیشتر .

۵- مخلوط باید یکدست باشد و معمولا به هم زدن مواد ته ظرف توجه نمی شود و وقتی مواد داخل چال ریخته شد ته ظرف مواد اصلی ته نشین شده اند . کاربر آب اضافه میکند و مواد اضافه را داخل چال میریزد که عمل نمی کند .

۶- مواد آماده شده باید حالت روان داشته باشند و داخل ظرف سفت نشده باشند.

کتراک

 

۷ – در بالا چند علت عمل نکردن کتراک اعلام شد که به انها بی توجی به اصول استفاده و ندانستن نحوه صحیح سوراخ زدن را نیز اضافه کنید. مهمتر ار موارد بالا شیوه صحیح حفر چال ها می باشد که حتما باید درست اجرا شود
بیشتر عزیزان در زمان استفاده از کتراک به اموزش های مشاور خود عمل نمی کنند و یا کتراک را از کسانی تهیه می کنند که بار علمی و تجربی درمورد کتراک ندارند و در زمان خرید مشاوره درستی به انها نمی دهند.
توجه داشته باشید که استفاده از کتراک باید همراه با اصول مصرفی ان باشد در غیر اینصورت کتراک ها یا جواب نمی دهند یا در زمان مشخص شده تخریب نمی کنند.
برای تخریب ساروج در دیواره یا ساروج در کف زمین وهمچنین سنگ هایی که اطراف انها بسته است شرایط استفاده از کتراک به کلی تغییر می کند و حتما کتراک را از کسانی تهیه کنید که اصول کار را به خوبی بدانند و به شما آموزش بدهند.

 

 

برای مشاوره و آموزش رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
———————————————————
۰۲۱۶۶۸۸۹۱۰۵
۰۹۱۹۵۰۰۰۱۵۶

سایتketrake.ir
🏔 @katrockk 🏔 کانال تلگرام